Skargi, wnioski i petycje

    Skargi, wnioski i petycje

    Skargi, wnioski i petycje

    Skargi i wnioski są przyjmowane i rozpatrywane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

    Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
    Organy państwowe obowiązane są przyjmować obywateli w sprawach skarg i wniosków w ustalonych przez siebie dniach i godzinach.

    Petycje są przyjmowane i rozpatrywane na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach. Ustawa ta określa zasady składania i rozpatrywania petycji oraz sposób postępowania organów w sprawach dotyczących petycji.

    Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków w Podlaskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Białymstoku oraz podległych Delegaturach PUCS:

    Podlaski Urząd Celno-Skarbowy w Białymstoku
    adres:  ul. Octowa 2, 15-399 Białystok
    telefon:  85 745 85 01
    (dni i godziny)  w dniach pracy Urzędu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. 7.15–15.15 oraz po godzinach pracy Urzędu w każdy poniedziałek w godz. 15:15–16:15.
    Naczelnik Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego przyjmuje interesantów po uprzednim ustaleniu terminu spotkania.

    Delegatura UCS w Łomży
    adres:  ul. Poznańska 156, 18-400 Łomża
    telefon:  86 215 57 00
    (dni i godziny)  w dniach pracy Urzędu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. 7.15–15.15 oraz po godzinach pracy Urzędu w każdy poniedziałek w godz. 15:15–16:15.
    Z-ca Naczelnika przyjmuje interesantów po uprzednim ustaleniu terminu spotkania.

    Delegatura UCS w Suwałkach
    adres:  ul. Raczkowska 183, 16-400 Suwałki
    telefon:  87 562 90 00
    (dni i godziny)  w dniach pracy Urzędu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. 7.15 – 15.15 oraz po godzinach pracy Urzędu w każdy poniedziałek w godz. 15:15 – 16:15.
    Z-ca Naczelnika przyjmuje interesantów po uprzednim ustaleniu terminu spotkania.

    W sprawach organizacyjnych związanych z przyjęciami w ramach skarg i wniosków można się kontaktować pod wskazanymi numerami telefonów.

    Skargi i wnioski wnoszone na piśmie należy kierować na adres:

    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
    ul. Jana Klemensa Branickiego 9
    15-085 Białystok
    fax: 85 66 55 610
    e-mail:  ias.bialystok@mf.gov.pl

    Skargi i wnioski można też składać w każdej jednostce organizacyjnej Krajowej Administracji Skarbowej w godzinach urzędowania.

    Uwaga!
    Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

    Informacje w zakresie zasad przyjmowania i załatwiania petycji dostępne są na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku (link otwiera nowe okno w tym serwisie).

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 27.02.2017 Data publikacji: 27.02.2017 09:58 Data ostatniej modyfikacji: 15.11.2022 13:02
    Autor: Maciej Czarnecki Osoba publikująca: Maciej Czarnecki Osoba modyfikująca: Maciej Czarnecki