«Powrót

Przerwa w funkcjonowaniu usług sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

Przerwa w funkcjonowaniu usług sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

Przerwa w funkcjonowaniu usług sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

W związku z realizacją kolejnego etapu wdrożenia Scentralizowanego Systemu Poboru, realizowanego w ramach programu e-Podatki wystąpią czasowe ograniczenia dostępności następujących usług:

  • sprawdzenie statusu podmiotu w VAT,
  • sprawdzenie statusu NIP,
  • wstępnie wypełnionego zeznania (PFR).

Od 9 listopada do 12 listopada br. usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą działały na danych aktualnych na 8 listopada br.

Od 13 listopada do 16 listopada br. usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą niedostępne.

W tych dniach podatnicy będą mogli skorzystać z możliwości weryfikacji  statusu VAT i NIP telefonicznie lub osobiście w najbliższym urzędzie skarbowym.

Ponadto w dniach od 9 listopada do 16 listopada br. wyłączona zostanie możliwość składania wstępnie wypełnionych zeznań podatkowych (PFR).

Pełna funkcjonalność usług zostanie przywrócona 16 listopada br.

Za wynikłe niedogodności przepraszamy.