«Powrót

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta, a konieczną wizytę zarezerwuj wcześniej

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta, a konieczną wizytę zarezerwuj wcześniej

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta, a konieczną wizytę zarezerwuj wcześniej

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie, po wcześniejszym umówieniu terminu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich
e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakty telefoniczny do urzędów skarbowych znaleźć można na stronie każdego urzędu skarbowego w zakładce „Kontakt/Telefony".

Wizyta w urzędzie tylko po wcześniejszej rezerwacji

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu, wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu terminu:
•    poniedziałek od 8:00 do 18:00,
•    wtorek - piątek od 8:00 do 15:00.

Wizytę można umówić przez internet bezpośrednio na stronie rezerwacji lub na stronie www.podlaskie.kas.gov.pl w zakładce „Załatwianie spraw/Jak załatwić sprawę w urzędzie" lub dzwoniąc do swojego urzędu skarbowego.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.