«Powrót

Zdalna obsługa w urzędach skarbowych – dotychczas 60 tys. udzielonych informacji telefonicznych

Zdalna obsługa w urzędach skarbowych – dotychczas 60 tys. udzielonych informacji telefonicznych

Zdalna obsługa w urzędach skarbowych – dotychczas 60 tys. udzielonych informacji telefonicznych

Zdjęcie przedstawiające osobę trzymającą w jednym ręku słuchawkę, a drugą ręką wystukuje numer na telefonie
  • Przypominamy, że informacje telefoniczne dotyczące rozliczeń podatkowych można uzyskać (oprócz infolinii KIS oraz wojewódzkiej infolinii PIT) również w urzędach skarbowych.
  • Zachęcamy do kontaktu z właściwym dla nas urzędem skarbowym, który pomoże i odpowie na pytania w zakresie rozliczeń podatkowych.
  • Przez ostatnie trzy tygodnie urzędy skarbowe z województwa podlaskiego udzieliły 60 tys. informacji telefonicznych.

Czasowe ograniczenie dostępu do urzędów skarbowych ze względu na rozprzestrzenianie się koronawirusa nie oznacza, że nie są one dostępne zdalnie. KAS zachęca do korzystania z e-usług oraz kontaktu z urzędami skarbowymi poprzez e-PUAP, e-mail i telefonicznie.

Od 16 marca pracownicy urzędów skarbowych w województwie podlaskim przeprowadzili blisko 60 tys. rozmów telefonicznych podczas których odpowiadali na pytania podatników, którzy wybrali taka formę kontaktu z urzędem. Trwająca kampania PIT sprawiła, że oczywiście najwięcej pytań dotyczy rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych za 2019 rok. Kolejnych 2 tys. pytań zostało przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Bazy telefonów do poszczególnych urzędów skarbowych można znaleźć za pośrednictwem strony internetowej Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku pod adresem www.podlaskie.kas.gov.pl odnajdując swój urząd i korzystając z zakładki „Kontakt/Telefony".

Zachęcamy do kontaktu ze swoim urzędem skarbowym.

Pliki do pobrania