«Powrót

Wręczenie nagród laureatom konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”

Wręczenie nagród laureatom konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”

Wręczenie nagród laureatom konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy”

Naczelnicy nagrodzonych urzędów skarbowych wraz dyrektorem IAS, wojewodą podlaskim i kanclerz BCC Loży Białostockiej
wojewoda podlaski gratuluje naczelnikom.
Kanclerz BCC Loży Białostockiej gratuluje naczelnikom.
Wojewoda podlaski wręcza dyplomy uczestnikom.
Wojewoda podlaski wręcza dyplomy uczestnikom.
  • Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku, jako jedyny w Polsce po raz 18 został laureatem ogólnopolskiego konkursu.
  • Wśród nagrodzonych znalazły się także urzędy skarbowe z Łomży i Zambrowa.
  • Nagrody wyróżnionym urzędom wręczył dziś (26 lutego) wojewoda podlaski Bohdan Paszkowski.

W piątek 26 lutego w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku odbyło się uroczyste wręczenie nagród laureatom konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" organizowanego przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów.

W spotkaniu wzięli udział naczelnicy nagrodzonych urzędów skarbowych – Pani Elżbieta Wróblewska, Pan Tadeusz Zysik, Pani Katarzyna Wilimczyk, Dyrektor Izby Administracji Skarbowej Pan Wojciech Orłowski, Prezes Białostockiej Loży Bussiness Centre Club Pan Krzysztof Żukowski oraz wojewoda podlaski Pan Bohdan Paszkowski.

„Serdecznie gratuluję wyróżnionym urzędom skarbowym. Bardzo cieszy mnie fakt, że jakość obsługi klienta w naszym województwie utrzymuje się na tak dobrym poziomie. Szczególne gratulacje kieruję do naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku Pani Elżbiety Wróblewskiej, pod której kierownictwem urząd, jako jedyny w Polsce 18 raz z rzędu stał się laureatem tego konkursu. Jest to szczególne osiągnięcie." – powiedział wojewoda podlaski Bohdan Paszkowski. Korzystając z okazji wyraził również swoje zadowolenie z wyników podsumowujących działalność podlaskiej KAS w 2020 r.

Celem konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta, a także tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcami relacji opartych na wzajemnej życzliwości i profesjonalizmie.