Podczas narady z Naczelnikami urzędów skarbowych Dyrektor wręczył w imieniu Szefa Krajowej Administracji Skarbowej dyplomy „Jakość obsługi, którą doceniają klienci" dla wyróżnionych urzędów skarbowych województwa podlaskiego. Gratulacje i wyrazy uznania dla pracowników poszczególnych jednostek za ich zaangażowanie w podnoszenie standardów obsługi klientów KAS zostały złożone na ręce naczelników urzędów.
Klienci z naszego województwa docenili kompetencje, uprzejmość, sprawność i komunikatywność pracowników. Największy wpływ na poziom satysfakcji naszych klientów ma załatwienie sprawy podczas jednej wizyty, bez zbędnej zwłoki i oczekiwań w kolejkach.
W 2021 roku klienci najwyżej ocenili pracowników:
- Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku,
- Urzędu Skarbowego w Łomży,
- Urzędu Skarbowego w Mońkach.
Natomiast nasza Izba zajęła trzecie miejsce w kraju uwzględniając wyniki wszystkich urzędów z województwa podlaskiego.
Krajowa Administracja Skarbowa w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzi systematyczny pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Badania ankietowe prowadzone są elektronicznie z wykorzystaniem usługi „Umów wizytę w urzędzie skarbowym". Głównym celem badań jest stały pomiar satysfakcji klientów oraz obszarów wymagających poprawy. Zebrane w ten sposób wyniki badania i komentarze podatników są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i polepszania obsługi klientów.
Nagrodzonym urzędom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!