«Powrót

Klienci docenili jakość usług świadczonych przez pracowników podlaskiej KAS

Klienci docenili jakość usług świadczonych przez pracowników podlaskiej KAS

Klienci docenili jakość usług świadczonych przez pracowników podlaskiej KAS

Dyrektor Orłowski i naczelnicy nagrodzonych urzędów skarbowych , naczelnik pierwszego urzędu skarbowego, naczelnik Łomży i Moniek
Dyrektor Orłowski i naczelnicy nagrodzonych urzędów skarbowych , naczelnik Łomży i Moniek
Dyrektor Orłowski i naczelnicy nagrodzonych urzędów skarbowych , naczelnik pierwszego urzędu skarbowego, naczelnik Łomży i Moniek

Podczas narady z Naczelnikami urzędów skarbowych Dyrektor wręczył w imieniu Szefa Krajowej Administracji Skarbowej dyplomy „Jakość obsługi, którą doceniają klienci" dla wyróżnionych urzędów skarbowych województwa podlaskiego. Gratulacje i wyrazy uznania dla pracowników poszczególnych jednostek za ich zaangażowanie w podnoszenie standardów obsługi klientów KAS zostały złożone na ręce naczelników urzędów.

Klienci z naszego województwa docenili kompetencje, uprzejmość, sprawność i komunikatywność pracowników. Największy wpływ na poziom satysfakcji naszych klientów ma załatwienie sprawy podczas jednej wizyty, bez zbędnej zwłoki i oczekiwań w kolejkach.

W 2021 roku klienci najwyżej ocenili pracowników:

  • Pierwszego Urzędu Skarbowego w Białymstoku,
  • Urzędu Skarbowego w Łomży,
  • Urzędu Skarbowego w Mońkach.

Natomiast nasza Izba zajęła trzecie miejsce w kraju uwzględniając wyniki wszystkich urzędów z województwa podlaskiego.

Krajowa Administracja Skarbowa w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzi systematyczny pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Badania ankietowe prowadzone są elektronicznie z wykorzystaniem usługi „Umów wizytę w urzędzie skarbowym". Głównym celem badań jest stały pomiar satysfakcji klientów oraz obszarów wymagających poprawy. Zebrane w ten sposób wyniki badania i komentarze podatników są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i polepszania obsługi klientów.

Nagrodzonym urzędom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!