«Powrót

Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku, usług recepcyjnych oraz usług z zakresu drobnych napraw w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.

Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku, usług recepcyjnych oraz usług z zakresu drobnych napraw w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.

Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku, usług recepcyjnych oraz usług z zakresu drobnych napraw w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.

Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku, usług recepcyjnych oraz usług z zakresu drobnych napraw w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku. (numer sprawy: 2001-ILZ.260.31.2023)

 

 

Informujemy, iż w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku zamieszczono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwotę 140 000 euro prowadzonym z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający, pod linkiem: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

 

Rejestracja na platformie zakupowej.

Platforma zakupowa, z wykorzystaniem, której prowadzone będzie zamówienie w IAS w Białymstoku, jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zachęcamy wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniu do bezpłatnej rejestracji na platformie zakupowej. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pt. Instrukcje dla Wykonawców.pdf), znajdującej się w zakładce: "Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych." na platformie, pod adresem https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/.

 

Uwaga

Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 6 godzin. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta. Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

 

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 11.10.2023 Data publikacji: 11.10.2023 10:58 Data ostatniej modyfikacji: 11.10.2023 10:58
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku Osoba publikująca: Marcin Oleksiewicz Osoba modyfikująca: Marcin Oleksiewicz
Rejestr zmian