- Dziś, 4 października obchodzimy CX Day (Customer Experience Day) – święto jakości obsługi klienta.
- Pięcioro pracowników podlaskiej Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) odebrało wyróżnienia za budowanie pozytywnych doświadczeń wśród klientów.
- Podziękowania nagrodzonym wręczył Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.
W tym roku to 4 października obchodzony jest CX Day - dzień budowania pozytywnych doświadczeń klientów. To święto wszystkich organizacji, które tworzą najlepsze i niezapomniane doświadczenia swoich klientów na różnych poziomach kontaktu. Podlaska KAS jest jedną z tych organizacji, gdzie wzorowa i profesjonalna obsługa klienta jest szczególnie ważna.
Za pomocą ankiet, wypełnianych w formie elektronicznej, klienci odwiedzający urząd mogą podzielić się swoim wrażeniem po odbytej wizycie. W województwie podlaskim, przez cały okres prowadzenia badań, poziom satysfakcji waha się w granicach 87%. Oprócz przyznanych punktów, klienci wskazują też inne pozytywne aspekty odbytych spotkań w urzędzie m.in. wysokie kompetencje, życzliwość, uprzejmość urzędników.
Dziś, z okazji CX-Day, za budowanie pozytywnych doświadczeń wśród klientów wyróżnienia otrzymało pięcioro pracowników z podlaskiej KAS reprezentujących: US w Suwałkach, US w Łomży, US w Mońkach, Pierwszy i Drugi US w Białymstoku. Nagrodzonym urzędnikom pogratulował i podziękowania wręczył Dyrektor IAS w Białymstoku Wojciech Orłowski wraz ze swoim zastępcą Wiesławem Kucem.
Dziękujemy wyróżnionym pracownikom za zaangażowanie, dobrą współpracę oraz profesjonalizm i miłe podejście, które budują dobre doświadczenia klientów podlaskich urzędów skarbowych.